هزینه جراحی لیفت صورت

هزینه جراحی لیفت صورت

آنچه می خوانید...
هزینه جراحی لیفت صورت

اگر علائم قابل مشاهده پیری در اطراف گردن و صورت دارید، لیفت صورت می تواند درمان مناسبی برای شما باشد. لیفت صورت که به عنوان ریتیدکتومی نیز شناخته می شود، یک روش جراحی است که می تواند به شما کمک کند جوان تر و شاداب تر به نظر برسید و اعتماد به نفس شما را بازگرداند. اما هزینه لیفت صورت چقدر خواهد بود؟ در این مطلب قصد داریم تا هزینه لیفت صورت را مورد بررسی قرار دهیم.

جراحی لیفت صورت یک جراحی زیبایی است که می تواند چین و چروک و افتادگی پوست صورت را از بین ببرد و آثار افزایش سن را اصلاح کند. پوست صورت به مرور زمان دچار شل شدگی و افتادگی می شود و این امر برای برخی از افراد ناخوشایند است؛ بنابراین جراحی لیفت صورت یکی از راهکار های مناسب برای جوانسازی چهره افراد محسوب می شود.

نحوه جراحی لیفت صورت

برای جراحی لیفت صورت، ابتدا لازم است فرد تحت بیهوشی عمومی قرار گیرد. در این جراحی ابتدا با توجه به تکنیک مورد نظر برای جراحی، برش های لازم روی پوست ایجاد می شود. محل این برش ها می تواند نزدیکی شقیقه، اطراف گوش و یا زیر چانه باشد.

در این مرحله پوست صورت کشیده می شود و تغییرات لازم روی صورت فرد انجام می گیرد. در صورت نیاز، جراحی بلفاروپلاستی یا جراحی زیبایی پلک نیز بطور همزمان برای فرد انجام می شود. در نهایت، محل برش ها با بخیه های ظریف بسته می شود و زخم ها پانسمان می شود.

هزینه جراحی لیفت صورت

بیشتر بخوانید: عوارض جراحی لیفت صورت

میانگین هزینه لیفت صورت

یکی از عوامل مهمی که هنگام انجام جراحی لیفت صورت باید در نظر داشه باشید، هزینه انجام این جراحی است. عوامل مختلفی در هزینه جراحی لیفت صورت تاثیرگذار هستند که باید به آنها توجه کنید. برخی از افراد، ترجیح می دهند هزینه کمی صرف این جراحی کنند و به دنبال مراکزی هستند که این جراحی را با قیمت پایین تری انجام می دهند؛ در حالی که جراحی لیفت صورت یک جراحی بسیار مهم و حساس است و لازم است تا برای دریافت نتیجه خوب، به بهترین جراح لیفت صورت مراجعه کنید. بنابراین هنگام تصمیم گیری در مورد این جراحی، بهتر است تخصص و مهارت جراح را در اولویت قرار دهید.

عواملی که بر هزینه جراحی لیفت صورت تاثیر می گذارند:

عوامل مختلفی وجود دارد که می تواند بر قیمت نهایی که برای لیفت صورت پیشنهاد می شود تأثیر بگذارد. ابتدا باید جراح و دستمزد او را در نظر بگیرید. میزان تجربه و تخصص جراح در هزینه لیفت صورت تاثیرگذار است. به طور کلی، هر چه جراح با تجربه تر باشد، لیفت صورت گران تر است.

موقعیت جغرافیایی مطب نیز می تواند نقش داشته باشد، زیرا برخی از مناطق به طور طبیعی گرانتر از سایرین هستند. نوع روش مورد استفاده و وسعت درمان نیز تاثیرگذار خواهد بود. جراحی لیفت صورت ممکن است با تکنیک های مختلفی انجام شود و با توجه به تکنیک مناسب با شرایط هر فرد، هزینه آن نیز متغیر است.

برخی از هزینه‌هایی که ممکن است به قیمت نهایی جراحی اضافه شود شامل آزمایش‌های پزشکی، لباس‌های بعد از جراحی، نسخه‌های دارو، هزینه‌های بیهوشی، هزینه‌های مرکز جراحی یا بیمارستان و سایر هزینه ها است.

برای اطلاع از هزینه های دقیق جراحی لیفت صورت، باید ابتدا پزشک مورد نظر را انتخاب کنید و سپس در جلسات ویزیت حضوری، هزینه و شرایط جراحی برای شما شرح داده می شود. برای اطلاع از هزینه لیفت صورت می توانید از طریق صفحه زیر با مطب دکتر سروش کافی در ارتباط باشید:

هزینه جراحی لیفت صورت

مزایای جراحی لیفت صورت

جراحی لیفت صورت مزایای مختلفی را به همراه دارد. بطور کل، لیفت صورت می تواند ظاهری شاداب، پرانرژی و جوان را به همراه داشته باشد. به کمک این جراحی می توان هر گونه افتادگی پوست را از بین برد و صورت را چندین سال جوان تر کرد.

علاوه بر این، این این جراحی، افتادگی هایی که خط فک شما را پنهان می کنند برطرف می شود و چهره شما فرم بهتری پیدا می کند. آنچه در اینجا مهم است این است که لیفت صورت شما متناسب با نیازها و اهداف شما انجام شود. این امر به شما کمک می کند تا اعتماد به نفس خود را بازیابی کنید و دوباره عاشق ظاهر خود شوید.

بیشتر بخوانید: دوره نقاهت جراحی لیفت صورت

کاندید مناسب لیفت صورت

در نهایت، می خواهید بدانید که آیا لیفت صورت برای شما روش مناسبی است یا خیر؟ به طور کلی، یک کاندید خوب برای لیفت صورت، فردی است که از سلامت عمومی لازم برخوردار است، سیگار نمی کشد، و هیچ نوع بیماری پزشکی که روند بهبودی را مختل کند، ندارد.

همچنین ضروری است که انتظارات شما در مورد لیفت صورت واقع بینانه باشد و این چیزی است که در طول مشاوره به طور کامل بررسی خواهد شد.

دکتر سروش کافی

دکتر سروش کافی

متخصص جراح عمومی
با سابقه ۴ ساله فعالیت به عنوان پزشک عمومی
پزشک اورژانس مدیر کلینیک زیبایی و اعمال جراحی سرپایی و تزریق بوتاکس و فیلر
و سابقه ۵ ساله فعالیت به عنوان جراح در عرصه های مختلف درمان بیماران و اعمال جراحی زیبایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *